برف پاکن

ابتدا باید به این نکته دقت داشته باشید که برف پاکن ها وظیفه پاکسازی مایعات و گرد و غبار سطحی را از شیشه دارند.

1- اگر فضولات پرندگان یا شیره درختان روی شیشه بود اصلا با زور برف پاکن آنها را پاک نکنید و ابتدا با دستمال آنها را بردارید و بعد از برف پاکن برای پاک کردن لکه های باقی مانده استفاده کنید.


2- نکته ای که مهم هستش هیچ وقت برف پاکن را بدون شیشه شور استفاده نکنید و حتی زمانی که بارندگی هستش حین رانندگی هر یک ربع یکبار از آب پاش هم استفاده کنید که آلودگی روی سطح نباشد.


3- حتما دقت کنید که هیچ وقت از آب خالی درون مخزن شیشه شور استفاده نکنید چرا که هم باعث رسوب در مدار میشود و هم قدرت پاک کنندگی خاصی ندارد.


4- برای پاکسازی آثار باران یا گرد و غبار سطحی حتما در هر رفت و برگشت برف پاکن از آب پاش استفاده کنید تا هم تیغه آسیب نبیند هم شیشه.


5- نگذارید مخزن شیشه شور خالی شود تا به پمپ فشار وارد نشود


6- بهترین محلول برای مخزن ترکیب آب و شامپو های ساده است که هم قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و هم باعث نرم ماندن لاستیک تیغه میشود.البته در زمستان مقدار تقریبا 250 سی سی الکل به محلول اضافه کنید تا یخ نزند.


7- توجه داشته باشید محلول آب و شامپو را حتما در یک بطری باهم ترکیب کنید و خوب هم بزنید تا یک دست باشد و بعد به مخزن اضافه کنید که شامپو ته نشین نشود.


8- با این کارها بسته به کیفیت لاستیک برف پاکن 6 ماه تا 1 سال برای شما کار خواهد کرد و حتما به موقع لاستیک ها را تعویض کنید که به شیشه خط نیندازند.

برای خرید برف پاکن انواع خودرو با ما در ارتباط باشید .(تماس با ما )

دارت کالا - مرکز تهیه و توزیع قطعا یدکی تمامی خودروهای داخلی و وارداتی.